2012. június 7., csütörtök

Másik blog

Sziasztok!
Egyszer talán említettem nektek hogy van egy másik blogom, amit álnéven írok... Nos hát arra jutottam, hogy tök felesleges titkolni, így megosztom veletek. Az írónál ugyan a "Lilly" név áll, de ugyancsak én vagyok az... nem tudom miért nem ezzel a profillal csináltam, ne is kérdezzétek, annyi a magyarázatom hogy nem gondolkoztam.
Szóval erről éppen csak pár ember tudott, akiknek elmondtam. Ez a történet teljesen más, nem tudom hogy fog-e tetszeni, de nagyon bízom benne. Sajnos ott még az 5. résznél tartok, de van egy prológus, ami nélkül semmit nem értetek.


Hát... többet nem tudok mondani, igyekszem mind a kettőbe ugyanolyan gyakran részt hozni. Ja és bocsánat ha csalódtatok bennem, sajnálom...

Ja amúgy ezt folytatom, mert már megbombáztak páran hogy vége, de nem. Még hátra van egy igen hosszadalmas periódus szóval... hajrá!

5 megjegyzés:

  1. Lehet hogy neked ez semmit nem fog jelenteni amit most írok! Lehet,nem biztos.:)
    Figyelj!Ne mondogasd hogy csalódnak benned az olvasóid és hogy sajnálod!Nagyszerű író vagy és ez az igazság!:)Ha valaki nincs megelégedve az irományoddal, akkor benne van a hiba hidd el!
    Mellesleg nem rég kezdtem el olvasni a blogodat és nem az elejétől kezdve voltam jelen az olvasók körébe. Elolvastam két nap alatt az egészet...le sem tudtam róla venni a szememet szinte! És ez azért van mert tehetséges vagy és nagyon jókat írsz!:) Így tovább és BIZZ MAGADBAN!:)
    Petra.Xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el igenis sokat jelent!
      Nagyon örülök hogy lelket öntöttél belém, ez nekem nagyon fontos.
      Tényleg nagyon köszönöm hogy időt szántál rám hogy ezt leírd.

      Törlés
  2. örömömre szolgált!És én köszönöm,hogy írod a sztorit mert nekem sokat jelent:)
    Petra.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett nekem nagyon tetszik a torténeted és várom a kovit siess vele..:)

    VálaszTörlés
  4. Imádom :) annyira ügyesen írsz! :) nagyon várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés