2013. február 27., szerda

Epilógus

Sziasztok!
Elmondhatatlan, hogy most mennyire vegyes érzelmek kavarognak bennem. Egyrészt örülök, mert alkottam valamit. Alkottam valamit, ami maradandó, és ezt másokkal is megoszthattam. Másrészről hiányozni fog. Hiányozni fog a blog, hiányozni fog ez a történet, és ti is nagyon hiányozni fogtok! Jelen pillanatban nem szeretnék új blogot kezdeni, de ha mégis, akkor ti fogjátok először megtudni. Jajj... hát már sírok. Ennyit a búcsúzkodásról, kellemes olvasást nektek! 






Hope


Izgatottan, remegve szálltam fel az egyenesen a Hyde Parkig elszállító nagy, piros buszra. Még mindig izgatottan helyet kerestem magamnak, majd kilestem az ablakon. Már mindennek három éve mégis úgy érzem, mintha még egy hét sem telt volna el az ominózus éjszaka óta.

Az az este mindenkit nagyon megviselt. Sikerült embereket, sőt mi több családokat elszakítani egymástól, s az ott jelenlévő emberek közé mély szakadékot vájnia. Az egész eseménynek híre ment. Mindenhol csakis erről volt szó, és ezt sokan nem bírták, köztük én sem. Egy icipici dolog volt, ami mindenkit vigasztalt: Erusees meghalt. Habár ez már nem segített a szeretteinken,  legalább nem kellett többet menekülnünk. Mindenki jó messzire került egymástól, mégis valamilyen szinten együtt maradtunk. A fiúk még egy közös számít írtak együtt, majd a bandát végleg felosztották. Be kellett látniuk nekik is és az őket körülvevő embereknek is, hogy egy ilyen erejű trauma után nyugalomra vágynak. Viszont az utolsó dal, amit megírtak, az rólunk szól. Rólunk, és szeretteinkről akiket elveszítettünk.  Én nem tudhatom, de elvileg hosszú hónapokig a slágerlisták elején volt, sőt még Grammy-t is kapott. A Grammy-n volt a srácok utolsó közös megjelenése két éve. Azóta ők is szétszéledtek. Zayn két hónapot töltött a kórházban, miután kiengedték. Ezek után a történtekre tekintettel szakított Perrie-vel, a Little Mix egyik énekesével, és visszatért szülővárosába, Bradfordba a családjához.  Liam és Danielle sajátosan pihenték ki a történteket: egy időre elutaztak egy Karib-tengernél fekvő szigetecskére, és ott töltöttek egy hónapot, majd visszaköltöztek a közös, londoni lakásukba.  opHoHoepfdmvoeLouist nagyon megviselte Eleanor halála, így ő is inkább menekült a sajtó elől. Egyedül az adott neki erőt, hogy volt valaki, aki ugyanazon ment keresztül, mint ő: Brooke. A lány ugyanúgy vesztette el a barátját, ahogyan Louis, így rengeteg közös témájuk volt. Volt hogy naphosszakat beszélgettek egymással, mígnem egy idő után mindketten megerősödtek annyira, hogy visszatérjenek a normális kerékvágásba. Louis egy időre hazautazott, Brooke pedig folytatta az egyetemet. Ha jól tudom ez nem volt egy tartós időszak, mert nem sokkal később a mi Louisunk is elkezdett egyetemre járni.
Ezt mindet Anától tudtam meg, akit két éve láttam utoljára. Adele elméletileg szerette Niallt, de közölte vele hogy tudja hogy ő is szerette, viszont azt is látta hogy Niall hogyan néz Anára, így inkább jobbnak látta ha elengedik egymást. Azután a lány visszament az Oxfordi egyetemre, Ana pedig hazautazott Magyarországra. Niall nem hagyta ezt olyan könnyen, és utána ment. Konok barátnőm először nem is tudta mit keres ott, mígnem a drága Niall a szakadó esőben ennyit mondott neki: „Múltkor ott rontottam el mindent hogy elengedtelek. Nem követem el ezt a hibát ismét!” Más sem kellett Anának, azonnal Niall karjaiban kötött ki, és a következő félévet már együtt kezdték Amsterdamban az egyetemen. Anán kívül azóta egyetlen emberrel beszéltem, aki Daniel volt. Mivel én nem voltam olyan állapotban hogy felügyeljek egy hét éves kislányt, a beleegyezésemet kérte hogy magával vihesse Amerikába. Biztosított róla hogy jó sorsa lesz a lánynak, és amint tudja visszahozza hogy én is láthassam. Megígérte hogy apja helyett apja lesz, és Mia – akivel megint közelebb kerültek egymáshoz -  a nap minden percében vigyázni fog rá, míg ő dolgozik, és mindemellett szavát adta hogy hajóval utaznak és nem repülővel. A beszélgetés e részét megmosolyogtam akkor.

Nem tehettem mást, el kellett engednem vele, mert én nem tudtam felügyelni rá. Miután lezártuk azt az ügyet, én egy magánszanatóriumba kerültem, ahol másfél évig nem fogadhattam látogatókat(Daniel volt az egyedüli, mert hivatalos ügyben jött). Először piszokul fájt az egész. Hogy mindenkit elveszítettem, és akik még fontosak voltak a számomra, azok nem jöhettek a közelembe. Nem egyszer gondolkodtam az öngyilkosságon odabent, mígnem váratlan meglepetés ért: várandós voltam. Azon az ominózus éjszakán, mikor Harryvel voltam teljesen megfelejtkeztünk a védekezésről, és később sem emiatt fájt a fejünk. Kilenc hónappal később - huszonnyolc óra vajúdás után egészséges kislánynak adtam életet. A Bonnie nevet kapta tőlem. Mivel ha nem kerülök ki időben abból a diliházból, akkor a lányom könnyen nevelőszülőkhöz kerülhetett. Ezt nem hagyhattam, ezért igyekeztem a legjobbat kihozni magamból, és… és továbblépni. Csak így lehettem a lányom anyja. Mivel minden erőmet erre áldoztam, Bonnie első születésnapját már a felújított londoni lakásomban ünnepelhettük. Mivel a szüleim által ez kisebb vagyon maradt rám, megengedhettem magamnak, hogy míg a lányom betölti a harmadik életévét, én addig otthon maradok vele. Meglepő módon kiderült hogy a szüleim nem adták el a franciaországi nyaralónkat, valahogy megmaradt, úgy, mint Rock bácsikám Skóciai háza is. El akartam adni, aztán eszembe jutott hogy valaki a tengerentúlról még visszamenne oda.

Szóval én jól vagyok. Most már. Egy örökmozgó kétévest nevelek, akinek csillogó zöld szemecskéi vannak hosszú, hullámos szőkés barna hajjal. Gyönyörűséges. Nála szebb teremtést még életemben nem láttam. Sokszor kérdez az apukája után, de én mindig elmondom neki hogy nagyon szereti őt és egy nap talán majd megismerheti. Ja igen… Harry nem tud a lányáról.  Nem is láttam őt azóta… mikor kitört a pánikrohamom és jöttek a mentősök minden homályos volt körülöttem. Megkérték hogy ne jöjjön, és mivel később nem fogadhattam látogatókat, ezért nem találkoztam vele. Anával beszéltem, aki annyit mondott róla, hogy Chesire-ben van. Többet nem is tudtam.

Pont ezért féltem annyira ettől a mai naptól. Lassan erőt vettem magamon, és lebotorkáltam a buszról egyenesen a park irányába. Ma három éve a történteknek. Néhány emberrel összebeszéltünk, és úgy terveztük hogy összehozunk egy találkozót, ahol mindenki jelen lesz.  Már alig álltam a lábamon, mikor a parkban egy fa alatt, egy asztal körül négy beszélgető személyt pillantottam meg.
-          Odanézzetek! Megérkezett Hope! – ordította Ana, ami teljesen olyan érzést keltett bennem mintha még a gimiben lennénk. – Mizu csajszi?! – rohant oda és ölelt át.
-          Minden okés – öleltem vissza elfojtott nevetéssel, majd Niall is átölelt. – Amerika! – ugrottam Daniel nyakába. – Ti itt?
-          Igen Párizs, gondoltam hiányzunk.
-          Jól gondoltad. – közben Mia is átölelt.
-          Melody! – hallottam Daniel hangját, aki a kislány után kiált. Nem telt bele két perc, már ott is volt.
-          Hope néni! – Hiába volt tíz éves, még mindig az a kislány volt, akit Daniel szedett la a csúszda tetejéről.
-          Szia drága! – emeltem a magasba. – Hoztam neked valamit. – tettem le.  – ez itt – kotorásztam a táskában – a tied. – nyomtam a kezébe egy nagy fém kulcsot.
-          Ez itt…
-          A skóciai ház kulcsa. A tied. – simítottam végig hosszú szőke hajkoronáján.
-          El foglak vinni oda prücsök! – csiklandozta meg Dan, mire a kislány hangos nevetésben tört ki. – Hope, ha gondolod egy kicsit maradhat nálad. Miával úgy beszéltük hogy egy kicsit maradunk Angliában, tudod a család meg hasonlók – hát igen a család… ebbe a mind a ketten belepirultunk.
-          Rendben, holnap megbeszéljük. – mosolyogtam biztatóan.

Később elkezdtek szállingózni a többiek is. Louis és Brooke kéz a kézben sétáltak be a parkba, amit hatalmas fütty és tapsvihar követett. Brooke csak felnevetett, mire Lou arcon puszilta. Nem sokkal később megérkezett Adele is – nagy pocakkal, gyűrűvel az ujján. Ekkor lelkiismeret furdalásom lett, de egy pillanatom volt csak rá, mert befutottak Liamék és Zayn. Már csak két ember hiányzott.

És akkor láttam meg egymás mellett sétálgatni Gemma és Harry Stylest.  Gemma szokásosan csinos volt, mosolyogva lépett oda, lemaradva tőle kicsit Harry, aki a maga lazaságában, zsebre dugott kézzel baktatott a füvön. Hirtelen felébredtek bennem a pillangók, amik mindig elkezdenek mozgolódni ha ő a közelembe jön. Mindenki lélegzetvisszafolytva figyelte mi fog történni közöttünk, de csalódniuk kellett: Harry csak odajött hozzám átölelt, és rám mosolygott – bár kissé kacérabban, mint ahogy kellett volna.

Ezután mindenki felszabadulva beszélgetett a többiekkel. Ettünk, ittunk, nevettünk. Éppen leültem Melody mellé egy fa alá, mire a kislány elszaladt, és Harry ült le a helyére.
-          Csatlakozhatok? Hoztam neked epret. – nevetett fel.
-          Az eperrel meggyőztél – nevettem vele, majd megveregettem magam mellett a füvet jelezve hogy odaülhet. – És mi jót csináltál az elmúlt három évben?
-          Hát… többnyire aludtam – ezt a megjegyzését nevetés követte – de igazából… hát utazgattam egy kicsit, sokat voltam otthon, lógtam a régi barátokkal, meglátogattam Niallékat Amsterdamban… csak a szokásos. – És te mit csináltál.
-          Én…. – úgy elmondtam volna az igazat, de úgy véltem jobb ha inkább megmutatom. – én…
-          Hé srácok! – kiáltott oda Zayn. – Gyertek engedjük a lámpásokat!


Feltápászkodtunk a fa alól, és odagyűltünk a többiek köré. Mindenkinél, aki valamilyen szerettét elvesztette abban az időszakban, egy lámpás volt a kezében.
-          Akkor… kezdjük – hallottam Danielt. – Az anyámért – meggyújtotta a lámpást – és az apámért – ezután felengedte a magasba, s már csak egy fénylő gömböt láttunk a  fekete égbolton.
-          Az apámért – kezdte Mia, s már engedte is fel a lámpást. – Melody, most te! – itt már egyre jobban uralkodott a gyász hangulata.  Mivel Melody nem tudta egyedül meggyújtani Adele segített neki ezzel is gyakorolva a jövendőbeli anyuka szerepet.
-          Jól van kicsim, most pedig sorold fel az elvesztett szeretteid nevét.
-          Az anyukám, az apukám, Lizzy, és Peggie néni emlékére! – majd elengedte a lámpást. Sokkal magasabbra szállt mint az előző kettő. Ana, Niall, Zayn, Gemma s Harry nem engedtek lámpást, ők kicsit hátrébb álltak, és hallgattak minket, miközben a könnyeikkel küzködtek.
-          Dave-ért – lökte a magasba a lámpást Brooke.
-          Eleanorért – követte Louis, majd összekulcsolták a kezüket, csókot váltottak, és nézték ahogyan a fények messzire szállnak. Én következtem.
-          Akkor… anyuért…apuért…a nagyiért… Rock bácsiért…Lizzyért… mindenkiért! – majd eleresztettem én is a fénylő gömböt.

Ahogy megfordultam Harryt láttam, ahogy vett magának egy szál gyufát, és már gyújtotta is. A többiek furcsának találták, de őt nem érdekelte. Eljött mellettünk, előrébb ment, majd elengedte.
-          Hope-ért. – ekkor mindenki rám nézett és körém gyűltek.

Ezt az estét senki nem úszta meg könnyek nélkül. Három órán keresztül voltunk együtt, de a hangulat… az félelmetes volt. Annyi idő eltelt, mégis olyan friss a seb. Hosszas búcsúzkodások után mindenki útnak indult. Én már a buszmegállóban álltam, mikor egy autó hajtott oda.
-          Gyere, hazaviszlek – húzta le az ablakot Harry.
-          Rendben. – bepattantam a kocsiban, és akkor úrrá lett rajtam a pánik Bonnie miatt. Mit kellene tennem?
-          Valami baj van? Remegsz – állapította meg mosolyogva a kormány mögül.
-          Nem, semmi. – nevettem fel.
-          Hol laksz?
-          Ahol régebben… ott a…
-          Tudom – mosolygott. – jártam már ott.
-           Tényleg? – incselkedtem. – Nem is emlékszem…
-          Dehogynem emlékszel! – ekkor kitört belőlünk a kacagás és az út végéig körülbelül a semmiről beszélgettünk. – Hát akkor… - hallottam Harryt mikor leállította a motort.
-          Harry… tudom hogy sietsz, de nem tudnál feljönni egy percre? Be szeretnék neked mutatni valakit… - Harry előszöl olyan arcot vágott mintha arra kértem volna, hogy ugorjon le egy épület tetejéről, de aztán végül mégis velem jött.

Nagyon lassan sétáltam fel a lépcsőkön, eszemben sem volt a liftet használni. Ő nyugodtan baktatott mögöttem, gondolom lövése sem volt hogy ki a fenét akarok bemutatni neki. Kattant a zár, és felkapcsoltam az előszobában a lámpákat.
-          Hope kisasszony – szólított a dadus, akit Bonnie őrzésével bíztam meg. – lefeküdt, és én…
-          Mildred, megkérhetem hogy most hagyjon minket hármasban?
-          Persze egy pillanat és már itt sem vagyok. – tényleg egy pillanat volt, és már be is csukta maga mögött a bejárati ajtót.
-          Hope mi f…
-          Csend! Maradj itt egy kicsit.

Én óvatosan benyitottam a hálószobánkba, és egyenesen a babaágyhoz mentem. Bonnie már aludt, de karomba vettem, mire dörzsölni kezdte a szemecskéit. Tiszta apja volt.
-          Anu? – nézett rám.
-          Szia kicsim – pusziltam homlokon. – Bemutatok neked valakit. – álmosan bólintott, és én a nappali felé vettem az irányt, ahol Harryt hagytam.  Mikor kiértem egy kislánnyal a kezemen, lefagyott. Először mintha számolt volna valamit, aztán csak a kislány arcát kereste tekintetével, és mikor egymásra néztek… akkor megállt a világ. Könnyekre fakadtam. – Bonnie… Bonnie ő a te apukád, Harry. – kicsim fáradtan kinyújtotta a kezeit Harry felé, aki könnyekkel küzdve ölébe vette a lányát.
-          Szia Bonnie! Én vagyok az apukád!  – Odaültem a kanapéra és leültem Harry mellé. Abban a pillanatban úgy gondoltam hogy mindent megélnék még egyszer, csak hogy ennek a pillanatnak a részese legyek.  


Vége

45 megjegyzés:

  1. méltó befejezése volt a blognak:')
    köszönöm,hogy olvashattam,ez volt az egyik kedvenc blogom:)
    imádom,és imádni is fogom <3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy megírtad ezt a történetet és,hogy olvashattam. A befejezés nagyon szép lett! Az egyik kedvenc blogom volt és az is marad!! :))<3
    xxx

    VálaszTörlés
  3. Istenem ezt is végig sírtam:'DAnnyira...nem találok rá szavakat..Sajnálom,hogy nem írok sokat de nem megy....Olyan rossz érzés,hogy nem fogok többet új rész olvasni a blogodból.Egyszerűen a rabja lettem.Mint már mondtam egy alap sztoriból egy ilyen eseménydús és izgalmas történetet kreáltál :DD Remélem nem hagyod abba az írást és ha nem is most de majd nyitsz egy új blogod de most szólok annak is a rendszeres olvasók között leszek;D

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű befejezés:O én én.. sírok. Imádtam. Köszönöm h megírtad:) Mindent:)) ♥

    VálaszTörlés
  5. Én is köszönöm, hogy olvashattam, szerethettem! A kedvenc bogom volt, hiányozni fog! :)
    Blanci:)

    VálaszTörlés
  6. Jól van most, hogy lenyugodtam és felfogtam mindent jöjjön a kisregényem:)
    Akkor kezdjük az elején! Mikor először megnyitottam a blogot és elkezdtem olvasni az jutott eszembe, hogy ez is egy olyan sztori lesz, amiben a lánynak csodás élete van.A kinézet is ilyen rózsaszínes volt, ami még jobban ezt sugallta. Egy olyan sablon történet, ahol csak összejön valakivel és tádá meg is van a csodálatos élet. DE szerencsére nem ilyen volt! Ahogyan a részekkel haladtam a rózsaszínköd úgy kezdett eltűnni. Az alapsztori mégis megmaradt ez a mesébe illő élet, de ez így volt tökéletes! Később jött ez a titokzatosság. Amikor mindent megváltoztattál a történetben. Minden jóból rossz lett. A titkok apránként bontakoztak ki. Egyszerűen csodás volt, ahogyan ezt a blogot irányítottad. A fordulatok. A titkok. A vicces, boldog részek. Minden nap, mikor új rész következett, mint egy kisgyerek olyan lelkesedéssel kezdtem el olvasni. Minden egyes betűt faltam. Egyszerűen rabja lettem ennek a történetnek. Mikor valami izgalmasra, szomorúra, meghatóra vagy valami olyanra vágytam, aminek van mondani valója megnyitottam a blogot és elkezdtem újraolvasni. Akár hányadszorra olvastam el egy rész a fordulatokon mindig meglepődtem, a történésekbe beleéltem magam. Mikor már minden olyan izgalmas lett, mint az igazi krimikben, akkor leírhatatlan érzelmek kavarogtak bennem. Sokszor sírtam, nevettem, mosolyogtam és hangolódtam vagy éppen döbbentem le a sorokat olvasva. A mostani utolsó részeket is végig sírtam. Egyszerűen felfoghatatlan, hogy vége van. Nem tudom mi lesz itt velem, hogy nem lesz új rész. Eddig mindennap izgatottan néztem fel ide, hogy hátha felraktál egy újabb kis melléktörténetet vagy a következő részt. Hiányozni fog a blog, de méltó befejezése lett.
    Köszönöm, hogy megírtad nekünk! Egyszerűen csodálatos volt ez a történet! Remélem, azért meghagyod a blogot, mert biztos vagyok benne, hogy még egy párszor újra el fogom olvasni!:)Még egyszer köszönök mindent! Az izgalmas estéket, mikor olvastam, az érzést, amikor kizártam mindent bármilyen hangulatom is volt és csak a történésekre koncentráltam! Köszönöm!♥(Zárójelben megjegyezném, hogy nagyon kritikus vagyok, mégis így érzek a blogod iránt!:D)
    PS.: Imádom ezt a befejezést és téged is. Remélem nem haragszol emiatt a hosszú vélemény miatt és végig olvasod!:) Ha zavaros bocsi de még mindig a sokk alatt vagyok!

    Lots of Love: Laura D. Xx

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép volt, én megkönnyeztem. Nagyon sajnálom,hogy vége,de ez mindig az egyik kedvenc blogom marad,köszönöm, hogy megírtad és tényleg méltó befejezés volt. Köszönöm! :)
    Nóri:)

    VálaszTörlés
  8. http://sketchtoy.com/23545098

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vááá ezt imádom:)) Mindannyiótokat imádlak 1000 köszönet ezt megkönnyeztem:') ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Törlés
  9. Ez ..ez...ezt nem lehet szavakba önteni hogy milyen. Fantasztikus volt az egész! Remélem nem fogod törölni a blogot..:) Elkzedem olvasni előről és amint végeztem újra megteszem:)
    Köszönöm ! :)

    VálaszTörlés
  10. Imádtam a blogod...lehet h nem igazán kommenteltem de ááh..imádtam ha szomorú rész volt sírtam ha vidám akkor mosolyogtam mint valami idióta..:D és ez az utolsó rész ááá nagyon jó lett nagyon sajnálom,hogy vége,de egyszer mindennek vége..:) Reméle majd kezdesz még egy blogot..mondjuk ha a Follow the stars / ugye ez volt a címe?/ ha ezt folytatnád én akkor is teljesen boldog lennék..:D Na A lényeg hogy imádom ahogy írsz!! :D

    VálaszTörlés
  11. Szia. Hát tudom nagy valószínűséggel nem fogod elolvasni amit írok...de azért leírom. Kezdjük az elején. Az első résztől olvastam a blogod. Már csak a legeső résznél irigyeltelek, hogy lehet ilyen jól írni. Emlékszem...mikor Hope visszament az 1D házba a nyakláncért. Vagy amikor Harry elvitte a suliból egy hotelfélébe. Mikor megismerte Daniel-t. Emlékszem volt egy idő amikor a maffia belekerült a blogba. Akkor is imádtam. Vagy....amikor Hope időt kért Harry-től a maffia miatt. És Londonba maradtak, de Harry szakított vele. Ott sírtam..bőgtem. És eljutottunk idáig. Az utolsó utánni rész. Ahogy elkezdtem olvasni éreztem, hogy sírni fogok. de egy résznél eltört a mécses. És onnantól sírok. remegek. Utoljára akkor remegtem így mikor szeptemberben volt egy olyan pletyka, hogy a fiúk májusban jönnek és elmehettem volna :''( És tudom... mindenkinek kell egy kis szünet :') de remélem még fogsz blogot írni. Mert azt biztos olvasom. Őszintén szólva szerintem ez a legismertebb blog. És a legjobb is. Tudod...a Te blogod adott erőt, hogy én is belekezdjek valamibe. Ami közel sincs a tiédhez. És arra is mérget vehetsz, hogy erre a történetre hallálomig emlékezni fogok. Most olyan rossz érzés fog el, hogy nem lessz több rész...nem olvashatok többet. Tényleg nagyon szerettem és szeretem is. De nekem ez a blog többet jelent mint egy sima történet....az életem része. A blogod szó szerint rabul ejtett. Voltak éjszakák mikor nem aludtam csak, hogy tudjam olvasni az új részt. Gratulálok a befejezéshez..én nem tudtam volna így megírni.. sőt <3
    U.I.: Várlak vissza <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. minden kommentet végigolvasok, és köszönöm :') én is sírok :)

      Törlés
    2. Hát igazából én a te blogod miatt kezdtem el úgymond írni,de csak reménykedni tudok,hogy egyszer ilyen jó is lesz mint a tiéd!!:) Szóval egyet értek és szintén emlékszem minden egyes kis részletre a blogból..még arra is h amikor a kompon utaztak Londonba Hope felsértette a kezét...pedig ez egy igazán kicsi részlet a maffiás ügyhöz képest..remélem "visszatérsz" :)

      Törlés
  12. jaaaaaaaaaaaaaajjjjj istenem komolyan mondom majdnem elsírtam magam!! Nagyon ügyesen írsz és ha még nem válaszoltál magadnak a ,, mi leszel ha nagy leszel?" kérdésre akkor én megmondom: ÍRÓ :) <3

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szuper lett!Úristen...Eszméletlen!Kár ,hogy vége lett...Hosszú volt a történet,de nagyon szép!Imádom ezt a blogot!

    VálaszTörlés
  14. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Könnyekkel küszködök!! Komolyan könnyekkel!! Gyönyörű lett!! El sem tudom mondani mennyire szerettem ezt a blogot és, hogy mennyire jó blog! A vége nagyon gyönyörű lett borzasztó aranyos!! Többet nem is tudnék hozzá fűzni csak annyit, hogy: Imádom ezt a blogot és nagyon szépen köszönöm, hogy olvashattam!! Példakép vagy számomra és várom az új blog linkjét!!:)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  15. Szia, először is nem vagyok 1D fan, DE ez valami fantasztikus lett :)
    Nagyon szeretem a blogod, mert meg van/volt neki a maga varázsa, mindig meg tudtál lepni és ilyen történetet, mint a tiéd szívesen olvasnék akár bolg, akár könyv formájában is. :)
    És a következő blog (feltéve ha lesz, és remélem hogy lesz :DD) linkjét már most nagyon várom. :) xx Adri ;)

    VálaszTörlés
  16. imádtam a történeted :) remélem hogy kezdesz majd másikat :)) nagyon jól írsz és ez még engem is megsiratott <3

    VálaszTörlés
  17. KÖSZÖNÖM!
    Ez a blog a legfantasztikusabb amit valaha olvastam tudom ezt vagy ezerszer el mondják de most én is el akarom mondani! A részek még most is lepörögnek a szemem előtt hogy miket éltem át miközben olvastam, mikor eltűnődtem hogy mennyire valóságszerű ez az egész mikor először SÍRTAM! (nahát most is egy könnycsepp jött a szemembe) :') Nagyon hiányozni fog, ...... de nem mondom hogy viszlát mert biztos vagyok benne hogy egy pár napon belül újrakezdem és újra olvasom az egészet. Tehát köszönöm az élményeket, a könnyeket, a pillangókat .... :$ MÉLTÓ BEFEJEZÉS!

    Remélem még fogsz egy vagy több blogot írni nekünk! ♥♥
    Puszil: ÖRÖK OLVASÓD!!!! ♥♥

    És nem is tudok mit mondani csak annyit GRATULÁLOK!!

    VálaszTörlés
  18. Egy olvasód aki imádta történeted2013. február 28. 18:51

    Az elejétől kezdve nagyon szerettem a blogod!! :D Remélem hogy nem fogod letörölni, mert tuti h vissza fogom olvasni! :) Amúgy nincs másik blogod, vagy nem akarsz kezdeni egyet?? Nagyon hiányolni fogom! :( A sok izgalom, hogy mikor jön a következő rész? Hogy Hope-pal mi lesz?? Nagyon jó volt, szerettem!! <3 És remélem, hogy fogsz új részt írni!! :D <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  19. Neee nemakaromnemakaromnemakarooom!:'(
    Istenem miután elolvastam a részt, egyből miután kitetted egész nap csak rinyáltam a barátnőmnek, hogy nee abba hagyták a kedvenc blogom. szegény alapből kivolt készülve de én csak rátettem jó sok lapáttal.
    hamar jelentkezz egy újabb bloggal, mert én is végig sírtam az egészet és még most is, hogy befejezted :'( <33333
    xxxx

    VálaszTörlés
  20. Na tessék! Elsírtam magam! Annyira jó volt olvasni a blogod! :) Ebben az emlékezős részben nekem is eszembe jutottak azok az esték, amikor ezeket a részeket olvastam és megkönnyeztem, mert nagyon szépen fogalmazol. Örülök, hogy az olvasója lehettem és, hogy megírtad ezt a sztorit! Tökéletes befejezés. :') Köszönöm!!!
    A kis békés love story-ból egy akciódús üldözés lett. Nagyon emlékezetes... Ki gondolta volna a történet elején, hogy Hope és Harry egy kislánnyal a kezükben, könnyekkel küzdve emlékeznek vissza a régi szép (vagy éppen rossz) időkre... nincs több hozzáfűzni valóm! Csak annyi, hogy rettenetesen köszönöm a blogot!!!!! :)))

    VálaszTörlés
  21. Sírok és mosolygok! Annyira szép lett a befejezés hogy szerintem szebb nem is lehetett volna! Köszönök mindent hogy olvashattam ezt a blogot, hogy àtélhettem és àtérezhettem az egészet. Ha viccek voltak vagy öröm volt nevettem és mosolyogtam ha szomorú volt sírtam és szerintem nagyon fontos hogy àtéljük az egész történetet ehez tehetség kell mint te! Szerintem folytasd az íràst mert van hozzà tehetséged!!! :D köszönöm hogy elolvashattam a blogot !!! <3

    VálaszTörlés
  22. Isteneeem..imádom..nagyon sajnálom hogy vège de gyönyörü befejezèse volt..ezt a blogot nagyon nehezen kezdten el olvassi..sok rèsz volt ahol sirtam de ezèrt az összes könny ès mosolyt megèrte..ezt soha nem fogom elfelejteni..ès szerinten elöröl fogom kezdeni...nagyon szerettem..sajnálom hogy vège de megèrte vègigolvasni.ès köszönöm hogy irtál egy ilyen csodálatos blogot..neked nem szabad abbahagyni az irást..a tehetsèg 1000% ban benned van..köszönöm mègegyszer ezt a TÖMÖ GYÖNYÖRT..

    VálaszTörlés
  23. Sírok..az Isten áldjon azért hogy ezt a történetet megosztottad velünk!!! nagyon szerettem az elejétől a végéig, szomorú vége lett de valahogy így kerek a történet. Imádtam!

    VálaszTörlés
  24. Ezer éve nem írtam. Most peig telefonról (hibásan ugyan) de regényt fogok szőni a véleményemről. Hadd kezdjemvazzal, hogy gratulálok. Folytassam azzal, hogy köszönöm. Az első fanfiction, amin sírtam. Nem pityeregtem; sírtam. Remélem az utolsó is. Remélem, hogy ha egyszer megint egy sztorin támad kedvem sírni; akkor az is a Te történeted lesz. Hajjaj. Nem tudom kifejezni sem pontosan , sem megközelítőleg, hogy mit érzek. Egy méltó és gyönyörű befejezést alkottál egy még jobb és fantasztikusabb történetnek. Be kell vallanom szörnyen fáj búcsút venni tőled és a blogtól is. Ha azt mondom ezen nőttem fel; nem hazudok. Megtanítottad hogyan értékeljem amim van. Igaz, roppant kevés dolgom van meg; de az is nagyon sokat ér. Látva a történetet. Látva, hogy egy gazdag és mesés élet így darabokra hullhat. El kell mondanom, hogy ez a legeslegeslegjobb Harry fanfiction. Imàdtam. Nagyon valósághűwn alkottad meg a mi göndör barátunkat. :) Bár még mindig haragszom rád Eleanor miatt; minden nap megnézem hogy miket frissít a hivatalos oldalán, hogy ugye él -- ettől függetlenül ez a valaha volt legjobb történet. Minden porcikám hiányolni fogja. *nagy sóhaj* Tényleg kifogytam a szavakból, és minden erőmmel visszatartom a könnyeimet. El nem tudom mondani mennyi mindent éltem át az olvasás közben. Àtadtál nekem olyan érzéseket is, amikről azt hittem képtelen vagyok érezni őket. Lehet nem fogsz pont az én kommentemre válaszolni -teljesen jogosan- de szeretném ha tudnám veled továbbra is tartani a kapcsolatot. jay.wie.gossip@gmail.com címre írj; ha neked is lenne kedved. :)
    A designról még ejtenék pár szót, hogy mindig tökéletesen gyönyörű volt. Most is az. A helyesírásoddal sem volt soha baj. Azt hiszem a legtökéletesebb blogtól kell elbúcsúznunk. De végtelen hálával tartozunk. Mert aki ezt a történetet elolvasta egy cseppet gyermwk volt; egy cseppet felnőtt. Egy cseppet játékos és egy cseppet komoly. Nemtudom elégszer hangoztatni mennyire IMÀDTAM. :))) Várunk vissza minép hamarabb egy újabb csodás utazásra a fantáziád által épített történet-kastélyban. Ezerszer ölel és puszil; Bogicca. :D

    Ps. Nagyon hiányzik. Már most. :[ <3

    VálaszTörlés
  25. Még csak most értem rá, hogy elolvassam ezt az utolsó részt, valójában lehetséges, hogy tudat alatt halogattam, mert egyszerűen nem akartam, hogy vége legyen. De mindig ez van, és sajnos nem lehet ellene tenni semmit. Csak szeretnék gratulálni még egyszer utoljára a bloghoz, és megköszönni, hogy olvashattuk. Ez a blog az elsők között volt, amit olvasni kezdtem, és biztos, hogy emlékezetes marad. Mindenki olvas blogokat, és mindenkinek van olyan, ami valamiért különlegesebb a többitől, és nálam az egyik ilyen a tied. Ez az, amit az elejétől a végéig követtem, és nagyon fog hiányozni. És sosem fogom elfelejteni.

    VálaszTörlés
  26. Jézusom, el sem tudom mondani mekkora hiányérzetem volt amikor újratelepítettük a számítógépet és elveszett a blog címe. Aztán végül apu gépéről sikerült előbányásznom tegnap a címet és most elolvastam az összes eddig el nem olvasott részt. A vége annyira de annyira jó lett! Már értem miért szerettem bele ebbe a blogba első pillanattól kezdve. Egyszerűen nem lehet szavakba önteni.

    VálaszTörlés
  27. Köszönöm. Ennyit tudok mondani. Köszönöm, hogy olvashattam a blogodat! Nem kommenteltem sehol mert egy nap alatt olvastam el az egészet, de most bepótolom. Az eleje nagyon megtetszett. Nem volt sablonos, eredeti volt. Amikor Harry Nadine-el volt nem tudtam mit gondoljak róla. De ezt most hagyjuk. Nem tudom magam kifejezni. Amikor kiderült az, hogy Charles is maffia volt, nem kicsit lepődtem meg - de érzem nem volt ezzel egyedül -. Örülök, hogy egy ilyen blogot olvashattam ahol nem csak 'Love story' van hanem élet halál kérdés is. Köszönöm, hogy egy ilyen nagyszerű blogot hoztál, és vittél végbe.
    A végéről még annyit, hogy nem sok blog tud megsiratni, de Neked sikerült most -hajnali 4 órakor-. El se tudod képzelni milyen érzések vannak most bennem.
    Utoljára, tényleg köszönöm, hogy olvashattam a blogodat! xx

    VálaszTörlés
  28. Szia! Őszintén szólva ez a gyerek dolog nekem elég fura, de ha te így képzeled el, akkor oké. A történetet viszont rendkívül frappánsan és hihetően zártad le, örülök, hogy nem valami hajmeresztő csodával ért véget a balhé.
    Köszönjük, hogy részesei lehettünk ennek a csodálatos történetnek, és köszönjük, hogy nem adtad fel. Alig várom a következő történetedet! :)
    csóközön, Mila

    VálaszTörlés
  29. istenem.. ez nagyon jo volt!!*-* ez ez ez egyszerűen.. nem tudom mit mondjak.. ez a blog a kedvencem!! vagyis volt mer vége :((
    a befejezés egyszerűen tökéletes!!:) nem egyszer sikrrült elsirnom magam..:$$ :)
    Imádom!:)

    - Ràhel :)

    VálaszTörlés
  30. Nem is tudom,mit írjak.... ezt a blogot már majdnem a kezdetektől fogva olvastam,és hát...eddig nem sok helyen kommenteltem. Itt se akartam eleinte,de aztán könnyeimet leküzdve, elhatároztam.
    Viszont most, hogy befejezted a történetet, én is veszek egy búcsút tőled.
    A történetbe ha akarnék se tudnék belekötni, hiszen tökéletes! Ugyan szerintem az elején még te se gondoltad,hogy ez lesz a vége, mégis hihetetlenül szépen és jól fejezted be.
    Lenyűgöztél,neked írónak kéne menned. De kérlek a Hope DeLucie álnevet használd,és akkor tudom,hogy azt meg kell vennem :)
    Sokszor sírtam emiatt a történet miatt, de valahogy mindig felfogtam,hogyha nem tennél bele semmi szomorúságot, úgy értelmetlen lenne az egész.
    Tehát köszönöm! Köszönöm,hogy megmutattad: egy történet nem attól lesz szép,hogy happy enddel végződik,hanem jól kell írni,és akkor mindegy,hogy szomorú vagy vidám.
    Köszönöm ezt az évet, Hope DeLucie! :)

    VálaszTörlés
  31. Uramisten..tudom kicsit elkéstem az olvasással..de szerintem megérte mert ez valami fantasztikus lett.Komolyan mondom én egyszerre olvastam az utolsó 3 részt és az utolsó előttinél szó szerint bőgtem.:D....valami gyönyörűen megtudod fogalmazni a dolgokat.:)♥
    Imádtam ezt a blogot*-*

    VálaszTörlés
  32. Aztaa.... mit is mondjak.. hát imádtam ezt a blogot... tudom elkéstem az olvasással.. de akkor is megérte... amikor elengedték a lámpásokat úristen... hát megkönnyeztem :'( És amikor Harry megismeri a lányát... áhh nekem ez lett a kedvenc részem!!Nagyszerűen fogalmazol csak így tovább!!! :)

    VálaszTörlés
  33. Sírok! :')) Nem tudok mit mondani...Imádom!!! De tényleg. Köszönöm. Köszönöm hogy olvashattam a blogod. Köszönök mindent! ♥♥♥

    VálaszTörlés
  34. már réges rég befejeztem a blogod, és imádtam, sirtam és minden, de ma eszembe jutott, hogy nem emlékszem, hogy mi lett Hope-vsl és Harry-vel, elolvastam, és rájöttem, még mindig nem tudom, hogy együtt vagy külön, és most ezen fogom álmomban törni a fejem, és "Hopért!" ahh, de édes volt :'( Br. Xx.

    VálaszTörlés
  35. Basszus...màsodjára olvastam végig a blogod, de még mindig lesokkolok a végétől..egyszerűen fenomenális..nagyon ügyes vagy :)) The Best Blog Ever <3 <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  36. Azt kell mondjam én is "elkéstem" de nem az olvasással. Egyszer már elolvastam a blogodat, de akkor csöndesen, egyetlen szó nélkül megállapodtam a "csak olvasásnál". Szóval most, hogy felelevenítettem a történetet, szeretném elmondani mennyire csodálatos volt. Ezen az epilóguson teljesen megkönnyeztem. És köszönöm, hogy megajándékoztál bennünket egy ilyen remek művel. Remélem lesznek még írásaid és ha ez megvalósul, feltétlen szólsz majd nekem/nekünk. : ) ♥♥♥

    VálaszTörlés
  37. Ez a történet a kedvencem pedig mar szinte az osszes 1D elolvastam szerintem de ezt imádtam :D

    VálaszTörlés
  38. meglepi itt :) http://twofriendsinlondon.blogspot.hu/2014/07/elso-dijunk.html

    VálaszTörlés
  39. Jezuuuuuusoooom imadom imadom IMAADOOOM ! Hu nem id tom mit most ndjak hat amikor volt ezaz uldozos ize mar ott gondoltam h abbahagyom de nem tettem es jol tettem ennel meghatobb befejezest meg eletemben nem olvastam imaaáaaadoooooóom hat es az a Bonnie tenyleg a legtunderibb kislany lehet a vilagon ❤❤❤
    Xoxo Blankaaa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépeen, nem gondoltam hogy valaki olvassa még ezt a blogot:O <3

      Törlés
  40. nem szoktam írni blogokhoz,de ezt nem tudtam kihagyni. rengeteg fanfictiont olvastam összevissza,de még egyetlen egy sem váltott ki belőlem ennyire őszinte érzelmeket. nagyon köszönöm neked az élményt! remélem hallok még felőled, és az alkotásaid felől :)

    VálaszTörlés