2012. március 16., péntek

I.kötet ~ 20.fejezet

Sziasztok! Szóval ez nem sikerült valami jól, mert most nagyon szarul vagyok...  de majd kijavítom, csak hát 
megígértem a részt:)


Reggel isteni finom illatra ébredtem. Kinyitottam a szemem, és egy tálca finomsággal találtam szembe magam. Volt ott minden: tükörtojás, pirítós, lekvár, narancslé, sőt még tejeskávé is. Olyan fél perccel később Harry lépett ki a fürdőszobájából.
-          Jó reggelt! – jött oda s csókolt meg.
-          Harry ez… csodálatos.
-          Én csináltam – büszkélkedett s ült le mellém az ágyra.
-          Hallod szívem, kezdünk olyanok lenni mint a friss házasok. – kuncogtam.
-          És az baj?
-          Nem, dehogy is, de ha túlságosan hozzászokok, az nagyon fog hiányozni…
-          Ne is beszélj az…
-          Harry… mi lesz ha.
-          Csitt. Nem lesz ha! – simogatta mutatóujjával az államat. – Várni fogok rád, és apukád megígérte.
-          Tudom…
-          Akkor semmi ha, és reggelizz, mert kíváncsi vagyok mennyire értékeled a nagy főzőtudományomat. – mosolyodott el. – tegnap te főztél nekünk, ma én neked.

Nekikezdtünk elfogyasztani a Harry által készített villásreggelit. Nagyon meglepett a főzőtudománya, mert isteni volt minden. Később bevallotta hogy egy kicsit segítettek a fiúk is. Átjárta a szívem a melegség… egy világhírű fiúbanda reggelit csinált nekem. Az már mellékes, hogy én megvacsoráztattam őket.

Felöltözünk, s lementünk a fiúkhoz. Gratuláltam a reggelihez, s ennek hatására mindenki azt bizonygatta hogy az ő érdeme. A fiúknak estére koncert volt tervezve, délelőttre pedig autógramm osztás egy bevásárlóközpontban. Anya még mindig nem telefonált, s ha hívtuk akkor kinyomta.

Harrynek felajánlottam hogy vigyen el Anához, nehézkesen de belement. Gyorsan elvitt Anához, ahova Niall is bejött. A fiúk elhívtak minket a koncertjükre ma estére, amibe belementünk.

Sétáltunk a suli parkjában, és Adammel is beszéltünk. A suli ebédlőjében ettem,mivel mára nem volt kirándulás tervezve. Anával délután elmentünk a táncpróbára, ahol jól megizzasztottak minket.

Az idő gyorsan eltelt és már készülni is kellett. Fogalmunk nem volt hogy mi fenét vegyünk fel, de mivel nem mehettem haza, ezért Ana ruháiból válogattunk. Adott kölcsön egy fekete csőfarmert, amihez egy lila felsőt vettem fel. Hajamat kivasaltam és natúr sminket tettem fel.  Most volt az, ahogy teljesen beleillettem a londoni forgatagba.

A srácok nyolc körül jöttek értünk, és limóval vittek a koncertre, ahol VIP jegyünk volt. Elmentek öltözni, mi pedig  a nézőtérre siettünk.

Nem sokkal az után hogy elkezdték a koncertet, anya csörgetett. Ne már… most? Ha felveszem akkor nem tudja hol vagyok, ha nem szétaggódja a fejét.

Próbáltam jelezni Harrynek de nem jött össze… most mi lesz?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :D
    Nagyon várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett imádom várom a kövit remélem minél hamarabb lesz ;) <3 <3 :DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóó !! :)
    Nagyon várom már a következő részt !! ;)♥♥

    VálaszTörlés
  4. Jóó lett csak egy kicsit rövid.. ;) Már várom a kövit :D♥

    VálaszTörlés
  5. Jó lett!!:D kíváncsi vagyok a folytatására!<3

    VálaszTörlés
  6. nagyonnagyon jó lett.*-*
    nagyon várom a kövit.:)
    így tovább.<3

    VálaszTörlés